Halaman

Selasa, Ogos 28, 2007

DEDIKASI KHAS BUAT SAHABATKU, NAZRIN.



Inilah kawan saya. Kawan paling rapat sekali di kampung. Nama dia Nazrin. Macam nama Raja Muda Perak pula. Saya mula kawan dengan dia sejak tadika lagi. Kami pergi sekolah sama-sama. Belajar pun dekat sekolah sama. Bila dia beli basikal, saya pun mahu basikal. Dia seorang kawan yang lebih dari kawan. Dia baik. Sangat baik. Dia suka rock. Saya suka nasyid. Dulu, Nazrin duduk sebelah rumah saya. Tapi sekarang dia sudah pindah. Walaupun dah pindah, dia tetap datang ke rumah saya.

Kini, kami sudah besar. Dia tetap kawan saya. Bila saya balik ke Ipoh, kawan pertama yang akan saya cari adalah Nazrin. Kadang-kadang bila tinggal di Kuala Lumpur ini, teringat dekat Nazrin. Sebab dia kawan yang paling rapat dengan saya. Pernah juga gaduh tapi tak lama.

Hari ini, 29 Ogos 2007, adalah hari ulangtahun kelahiran dia. Saya bersyukur sangat kepada Tuhan. Tuhan kurniakan Nazrin menjadi kawan saya. Saya doa moga persahabatan saya dengan Nazrin akan kekal. Kekal bersama kasih sayang Tuhan.

Tiada ulasan: