Halaman

Khamis, Oktober 04, 2007

BELI LAPTOP

(Sekadar gambar hiasan)


Saya tengah kumpul duit sikit-sikit untuk beli laptop. Ini bagi memudahkan saya menyiapkan tugasan yang pensyarah beri. Disamping itu, saya boleh taip sebarang artikel atau bahan untuk diletakkan di blog saya ini. Ia juga berguna untuk saya sampaikan ceramah motivasi saya yang mana sebelum ini banyak bergantung kepada laptop orang lain. Kata-kata seorang Mualimah (Guru Perempuan Sekolah Agama) pagi tadi begitu menarik hati saya untuk berusaha mendapatkan sebuah laptop sendiri. Pagi tadi ada bagi ceramah. Laptop pihak penganjur buat hal pula. Tapi salah saya sebab tak 'check' terlebih dahulu. Hehe.
Mula kumpul duit!!!

1 ulasan:

Raihan Mustafa KamaL berkata...

Antaranya laptop? hehehe

Anyway, tak habaq pun apa-apa program ka ceq.