Halaman

Isnin, Oktober 01, 2007

ENTAH 2

Ramadhan kali ini banyak mengajar saya tentang erti kehidupan. Pelbagai dugaan yang saya tempuhi yang kadang-kadang begitu menghiris perasaan saya sebagai seorang insan biasa. Namun, inilah kehebatan Cinta Tuhan. Disebalik setiap dugaan yang saya alami, saya juga diselimuti dengan ketenangan, kebahgiaan, kesenangan yang tidak terkata. Inilah pelajaran yang terbaik bagi saya sepanjang 1428H.

Aku syukur Ya Allah....

Terima kasih kepada insan-insan yang tidak pernah jemu mendoakan diri ini.
Terima kasih kepada mereka yang kerap menjemputku berkongsi ilmu dan pengalaman yang tidak seberapa.
Terima kasih juga kepada insan-insan yang melukakan hatiku, sesungguhnya, tanpa luka yang dikau beri, tiada pengajaran sehebat ini!
Ketahuilah, tiada dendam di hati ini.

Tiada ulasan: