Halaman

Selasa, Disember 09, 2008

SALAM TAKZIAH

Salam takziah daripada saya buat semua mangsa Tragedi Tanah Runtuh Bukit Antarabangsa. Musibah yang melanda merupakan satu ujian dan peringatan buat kita semua.

Juga tidak dilupakan kepada mangsa-mangsa banjir di Pantai Timur. Cekalkan hati dan redha pada ketentuan Ilahi. Moga iman kita kian bertambah.

3 ulasan:

Ikmal berkata...

salam..

tragedi ini mmg benar2 memilukan rakyat malaysia ini. sebenarnya, kawasan ini sepatut tidak boleh dibina perumahan kerana ianya adalah kawasan perhutanan dan merupakan kawasan yg amat merbahaya dan tidak stategik utk membina perumahan.

situasi yg sama juga berlaku spt di san fransisco di mana kawasan yg 'strategik' terhadap alam bencana gempa bumi tetapi dibina juga bangunan tinggi2.amaran pertama telah dibuat pada 1906.tetapi selagi lagi manusia angkuh untuk membinanya juga.maka pada masa sekarang, berlakulah gempa bumi yg melanda san fransisco.

semoga manusia dpt mengambil iktibar dan pengajaran terhadap malapetaka yg terjadi.moga2 mangsa2 yg dilanda musibah ini tabah menghadapinya termasuk abangku sendiri.

Tanpa Nama berkata...

I will pass on your article introduced to my other friends, because really good!

Husaini berkata...

Thanks a lot.