Halaman

Jumaat, Ogos 07, 2009

TERIMA KASIH ATAS SEGALA-GALANYA

Hadiah yang diterima di ulangtahun kelahiran saya pada tahun ini. Terima kasih kepada yang memberi. Saya tidak mengharapkan apa-apa melainkan ukhwah fillah dan doa yang ikhlas dari anda semua. (Tetapi, kalau sudah bagi, saya terima sahaja. hehe)


Kek yang diberi oleh murid-murid saya dari Sekolah Rendah Agama Integrasi Taman Keramat. Terima kasih ya... Terharu Sir..


Birthday suprise daripada Inteam Records... Kek ini juga untuk Opick sempena ziarah beliau dan teman-teman ke pejabat Inteam Records. Terharu betul... Terima kasih Inteam Records...



Alhamdulillah, saya bersyukur ke hadrat ALLAH SWT atas nikmat kelahiran dalam Islam. Atas segala nikmat2 yg tidak terhitung banyaknya, maka atas nikmat ini, saya berdoa moga saya akan sentiasa berada dalam jalan ini... dan tidak mahu menjadi seorang yang gugur di jalan ini... (al-musakkitu na fittariq...nauzubillah)

Saya juga ingin mengucapkan terima kasih secara terbuka kepada kedua ibu bapa saya yang telah mendidik dan membesarkan saya dengan baik sekali. Jasa mama dan babah tidak bisa along balas dengan dunia serta seisinya. Sesungguhnya ALLAH yang paling layak memberi ganjaran yang sebesar-besarnya kepada mama dan babah. I love you mama, babah.

Saya juga ingin mengucapkan terima kasih buat semua guru-guru saya, ustaz-ustaz dan ustazah-ustazah saya, keluarga besar saya, mentor-mentor saya, sifu-sifu saya, sahabat handai dan semua yang menyerikan hidup saya sepanjang 22 tahun saya hidup di bumi. (hehe)

Hidup saya penuh dengan kasih sayang... Memberi dan menerima seadanya... Kerana ALLAH.... ;-)

1 ulasan:

im's berkata...

wah..
sonoknye..byk hadiah..
ciap dpt kek lg..