Halaman

Jumaat, Disember 16, 2011

Skrin 'Terra Nullius' Kena Avada Kadavra Dari Voldemort


Baru-baru ini saya telah diserang oleh Voldemort di kawasan UIA (Hogwart la). Dia datang mengejut dan terus menyerang saya dengan spell 'Avada Kedavra'. (Voldemort ni pun satu, bukan nak text dlu before dtg!) Pada waktu itu, saya agak panik kerana saya tidak ingat dimana saya letak wand. Saya seluk poket seluar dan yang keluar hanya telefon bimbit saya- Terra Nullius! (Nama hp saya. hehe).

Maka, spell 'Avada Kadavra' Voldemort telah terkena skrin Terra Nullius sebelum ia terpantul semula ke hidung Voldemort menyebabkan hidung dia kemek! haha. Selepas kejadian itu, Voldemort terus menghilangkan diri. (Dia nk buat operation hidung kot). Malangnya, kesan serangan tersebut, skrin Terra Nullius sudah seperti 'masuk air'. Ia seakan bermain magik pula, sekejap on, sekejap off. Tidak sampai seminit dia On, dia Off beberapa minit dan begitulah dia berulang-ulang. Tetapi masih hidup. Cuma skrin jadi gelap. Call keluar masuk boleh cuma SMS tidak boleh dibaca, tidak boleh taip sms, tidak boleh buka phonebook untuk buat call dan yang sewaku dengannya. Sedih!

Terra Nullius memandang saya. Dia tahu saya sedih melihat ketidakupayaan dia. (Dan dia pun risau klu aku tukar dia dgn Samsung Galaxy SII) Dia pun menyanyikan lagu Ombak Rindu yang tengah 'hot' sekarang ini...

Terra Nullius : Tuhan tolong lembutkan hati dia.. Untuk terimaku seadanya...
(Belum sempat dia menghabiskan lagunya, aku pula menyambung...)
Saya : Kerna ku tak sanggup, kerna ku tak mampu, hidup tanpa SMS disisiku..... =P

Maka, bengang la Terra Nullius. Daripada on tak sampai seminit kemudian off beberapa minit, semalam dia off berjam-jam! Aduh.... Nasib la...

Disclaimer:
  1. Cerita serangan Voldemort itu adalah rekaan semata-mata. 
  2. Kisah skrin Hp rosak memang betul. Buat masa ini, saya sangat menghargai jika anda terus call saya daripada anda SMS saya. (Nak baca SMS, kena take time..) 
  3. Kisah Hp menyanyi itu sememangnya tidak logik. Sekadar hiburan ringan... 

Tiada ulasan: