Halaman

Sabtu, Januari 05, 2008

BLOG INI BERUSIA 6 BULAN

Tanggal 9hb Januari 2008 ini, genaplah 6 bulan saya menulis di blog ini. Segala suka dan duka saya kongsikan bersama didalam blog kesayangan saya ini. Ada penulisan saya yang begitu santai, kadang-kadang 'panas' dan sebagainya. Namun, inilah saya. Saya hanya akan melontarkan apa yang saya rasa benar dan baik untuk dikongsi bersama. Saya tidak mahu menjadi hipokrit. Jika benar, benarlah saya kata. Jika salah, akan saya katakan salah. Tapi saya tahu, saya tidak dapat nak gembirakan hati semua pihak. Bukan semua tulisan saya senada dengan anda. Pun begitu, diharapkan segala pencanggahan pendapat ini hanyalah ibarat kepelbagaian warna bunga di dalam sebuah taman yang menyerikan taman itu bukan merosakkan taman itu.
Segala kritik, sumbang saran, cadangan mahupun idea untuk memperbaiki blog ini boleh anda kemukan kepada saya. Sebagai insan biasa, saya pun punyai banyak kelemahan. Dari blog ini, saya belajar dan terus belajar!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

setiap apa yang berlaku ade hikmahnya..smkn bnyk rintgn yg kite lalui smkn metang kite mhdpi dugaan ddunia ini...true love simply never ends