Halaman

Khamis, Januari 24, 2008

MEMORI BAKTISISWA KE SABAH 2007

Di LCCT menunggu penerbangan ke Kota Kinabalu, Sabah. (Dari kiri: Asyraf, Aizat, saya, Haziq dan dibelakang, Aziz)
Kami melawat ke Muzium Aqua Ria Universiti Malaysia Sabah sewaktu kunjungan muhibbah UIAM ke UMS. Seronok juga kalau dapat belajar di UMS. Macam-macam ada!
Di RTM Sabah. Saya berpeluang membaca berita tapi rakaman sementara sahaja. Bukan untuk disiarkan di RTM.
Puncak Gunung Kinabalu yang memukau pandangan mata saya. Indah sungguh ciptaan ALLAH.
Tak dapat panjat Gunung Kinabalu, 'posing' di kaki Gunung Kinabalu pun jadilah. Kami sempat menyanyikan lagu Gunung Kinabalu yang menjadi kebanggaan penduduk tempatan di sana.


p/s: Gambar-gambar di atas adalah koleksi gambar sewaktu Baktisiswa ke Sabah yang baru saya perolehi minggu lepas. Gambar-gambar lama, telahpun saya letak tahun lepas. Rujuk entri BAKTISISWA YANG GEMPAK.

Tiada ulasan: