Halaman

Jumaat, Mac 14, 2008

SELAMAT PENGANTIN BARU!

Ustaz Nabil Far East bersama pasangan hati, Ustazah Suzana yang telah dinikahkan pada 13 Mac 2008. Moga pasangan bahagia ini dilimpahi barakah dan kasih sayang dari ALLAH SWT.
Ini adalah gambar Mentor saya, Amin Idris yang melangsungkan perkahwinannya dengan pilihan hati, Azlina Binti Rahmat pada 9 Mac 2008. Majlis pernikahan yang diadakan di Hulu Langat, Selangor ini telah menjadi bukti terpaterinya sebuah ikatan kasih sayang antara mereka berdoa. Sebagai mentee tidak rasmi, saya mendoakan kebahagiaan mentor saya ini kekal hingga ke syurga. Ameen.

p/s: Saya menerima jemputan ke walimah (Majlis Perkahwinan) Ust Nabil Far East yang diadakan di Perlis dan Tuan Amin Idris yang diadakan di Hulu Langat, Selangor. Namun, atas sebab-sebab yang tidak mengizinkan, saya tidak berkesempatan untuk hadir ke majlis tersebut. Pun begitu, saya mendoakan agar kedua mempelai ini bahagia dan senantiasa berada dalam lindungan Maha Pencipta.

Tiada ulasan: