Halaman

Isnin, Januari 05, 2009

KEMPEN BOIKOT BARANGAN YAHUDI


Dengan nama Allah swt dan Nabi Muhammad saw pesuruhnya dan diatas nama persaudaraan umat islam seluruh dunia, oleh itu kami seluruh ahli jawatankuasa Komuniti Teman Inteam yang baru dibawah kendalian saudara Abu Afham sebulat suara melancarkan DEKLARASI:KEMPEN KOMUNITI TEMAN INTEAM MEMBOIKOT SEMUA BARANGAN KELUARAN YAHUDI. Justeru Komuniti Teman Inteam menyeru seluruh warga komuniti ini dan komuniti komuniti lain di luar sana untuk berganding bahu memboikot atau dalam bahasa mudahnya tidak membeli lagi semua barangan-barangan yang dikenal pasti membantu secara langsung atau tidak langsung didalam membantu rejim zionis laknatullah. Atas kesedaran bahawa seluruh umat islam itu bersaudara maka sewajarnyalah sahabat-sahabat membantu dalam kempen ini.
Telah berkata Dr Yusuf Al-Qardhawi yang mewakili Ketua Ulama' Sedunia Boikot Barangan Israel! Bismillahirrahmanirrahim.."Wahai kaum Muslimin dan Muslimat di seluruh dunia, memboikot produk-produk buatan Israel dan Amerika adalah kewajipan bagi seluruh umat Islam di seluruh dunia. Setiap ringgit yang kita bayarkan untuk sebotol Coca-Cola misalnya, akan menjadi sebutir peluru di dalam senjata orang-orang Amerika atau Israel yang akan diacu ke arah kita. Kita telah menyumbangkan wang kita setiap hari kepada McDonalds, KFC, Burger King dsb, tanpa memikirkan ke mana wang itu akan dibelanjakan.Menurut pendapat saya, setiap Muslim harus bertanggungjawab dalam hal yang mempengaruhi keluarga dan gaya hidup mereka. Lihatlah kepada orang-orang Amerika yang telah membatalkan (veto) resolusi PBB untuk mengutuk aksi tentera Israel di Palestin. Jika mereka itu adalah pemelihara perdamaian seperti yang mereka dakwa, apakah mungkin mereka melakukannya (membatalkan resolusi PBB)?Wahai manusia, tidakkah anda berfikir? Tidakkah anda memiliki perasaan lagi? Tidakkah anda merasakan kepahitan negara-negara Arab dan Islam dalam hal ini? Darah yang paling murah adalah darah kita! Kita telah menjadi bahan percubaan bagi senjata-senjata dan peluru-peluru serta teknologi mereka. Persenjataan perang ini dibiayai oleh kita, dalam gaya hidup konsumerisme yang mereka paksakan ke atas kita.Saya bertanya kepada anda semua, dengan nama Allah. Saya bertanya pada anda semua, atas nama ribuan orang yang mati di tangan pengganas-pengganas itu pada tahun 1948, 1967, 1973 di Qana, di Dir Yassin, di Bahr al-Bakar semenanjung Gaza dan di al-Quds. Saya bertanya kepada anda semua, atas nama orang yang mati syahid untuk kehormatan kita. Saya bertanya ke atas anda, atas nama seorang anak kecil bernama Muhammad al-Durrah, yang syahid dalam pelukan ayahnya ditembusi peluru-peluru, dari wang yang telah kita sumbangkan kepada mereka.Apakah akan jadi kepada kita? Kita memiliki mata yang tidak dapat kita gunakan untuk melihat. Kita memiliki telinga, tetapi kita tidak gunakan untuk mendengar. Kita memiliki hati, tetapi tidak lagi dapat merasai. Mereka telah menjadikan kita sebagai pengguna-pengguna yang buta, yang rela membayar wang untuk membiayai senjata mereka, untuk mendukung aksi keganasan mereka di dunia Arab dan Islam. Boikot mereka sekarang! Sekarang atau peluang ini tidak muncul lagi selamanya! Dunia Arab dan Islam harus bersatu agar menjadi kuat. Kembali dan siapkan persenjataan kita. Kembalikanlah dan bangunkanlah ekonomi kita agar kita dapat menghancurkan mereka.
Allahu Akbar!!" - Syeikh Yusuf al-Qaradhawi, 8 Oktober 2001 (Qatar)

9 ulasan:

三人斗地主 berkata...

After reading the information, I may have different views, but I do think this is good BLOG!

Husaini Hussein berkata...

Ni hou ma?

Thanks for visiting my blog. All people around the world must show their solidarity againts Israel. If they can do such things to Palestine, it is not impossible for them to do the same things to other countries.

Peace No War!

materials berkata...

runescape gold

superior berkata...

nike dunk

intelligence berkata...

costume jewelry

technology berkata...

nike shoes

maicher berkata...

wholesale jewelry

alerts berkata...

aoc power leveling

www.jsfishnet.com berkata...

Very rich and interesting articles, good BLOG!
fishing net