Halaman

Sabtu, Februari 14, 2009

LABEL BARU : KONGSI BUKU


Belakangan ini, entri yang saya tulis lebih menjurus ke arah sepak terajang politik. Ini semua gara-gara ‘ribut politik’ yang melanda negeri kelahiran saya, Perak Darul Ridzuan. Sebagai rakyat negeri Perak, saya mesti ada sikap ambil peduli tentang apa yang berlaku di negeri saya. Tempat jatuh lagi dikenang, inikan pula tempat kelahiran.

Berbalik kepada tajuk entri ini, mulai minggu depan saya akan perkenalkan satu label baru, label KONGSI BUKU. Dalam label ini, saya akan kongsikan ulasan, pendapat dan pengajaran yang saya perolehi melalui buku yang saya baca. Sebelum ini, saya ada membaca buku tetapi tidak berpeluang untuk berkongsi dengan anda semua. Justeru, saya cuba ambil pendekatan ini agar buku yang saya baca kelak akan memberi manfaat kepada diri saya dan juga pembaca yang mengikuti blog saya. Sesuatu yang baik perlulah dikongsi bersama.

You are what you read.




p/s: Buku pertama yang bakal saya kongsi bersama ialah buku Di Jalan Dakwah Aku Menikah, tulisan Cahyadi Takariawan. =)

Tiada ulasan: