Halaman

Selasa, Februari 17, 2009

BOIKOT BERSTRATEGI BLOGGER MUSLIM





6 ulasan:

Amri dan Aishah berkata...

Alhamdulillah tujuh-tujuh jenama tu, kami tak gunakan lani...Bersama terus memboikot barangan Amerika n Israel yg lain...terutamanya KFC n TESCO, sbb kat SP nie pun nak naik sebijik lg TESCO

Husaini Hussein berkata...

InsyaALLAH.sama2 kita boikot dan gunakan alternatif yang ada buatan Muslim.

~PakKaramu~ berkata...

Salam kunjung dari Pak karamu

Mohd. Ramadan berkata...

Nak boikot jugak..

insan_jalanan berkata...

Bagus la korang bab2 boikot2 nie....aku pulak nak promote produk muslim....belilah produk HPA...dijamin dan pasti halal...macam2 ada....cola radix pon ada.....ubat gigi,sabun mandi dan macam2 lagi la.....Peace

As berkata...

patik sudah membaca entry ini sebelum tuan hamba minta hamba datang membaca :)

moga berterusan lah usaha kita, inshaAllah, ameen