Halaman

Jumaat, Februari 11, 2011

Voucher RM20 IKEA



MALMA Mirror
28x26cm pine
RM3.80



Saya ada mendaftar sebagai ahli IKEA Friends. Setiap transaksi pembelian di IKEA, saya akan dapat point yang akhirnya saya boleh tebus menjadi voucher. Pada tahun lepas, IKEA kirimkan saya voucher RM20.00. Tahun lepas, saya hanya beli Quilt dan sarung bantal (yang sedang promosi) berharga RM19.90. (Siap tanya President Lawsoc 10/11, Izzat Emir, cara nak guna Quilt! huhu). Selebihnya, makcik saya dan kawan-kawan saya yang guna. Entah apa yang mereka beli sampaikan saya boleh tebus voucher RM20.00! =D

Alhamdulillah, di atas ini adalah barang yang saya beli dengan menggunakan voucher RM20.00 tersebut. Granat cushion berwarna hijau striking ini sangat empuk! Warna pun cantik. (Almaklumlah, peminat warna hijau la katakan!). Barang kedua, saya beli Jall laundry bag with stand. Kenapa beli laundry bag ini? Sebab baldi yang ada, boelh diguna untuk rendam baju. Pakaian kotor boleh diletak di dala laundry bag ini. Kemudian saya beli cermin frame hitam. Harga murah dan nampak sempoi. barang terakhir, bakul sampah berwarna merah striking. Subhanallah, bakul sampah je pun tapi sangatlah lawa! huhu. Jumlah perbelanjaan: RM28.40. Guna voucher RM20.00, saya hanya berbelanja RM8.40 sahaja. (Mode: Happy!)

Kepada kawan-kawan yang nak berbelanja di IKEA, anda boleh pergi dengan saya. Tetapkan masa yang sesuai, kita pergi. Jangan risau, saya amalkan prinsip 'Give and Take' dimana anda dapat diskaun dengan menggunakan kad saya manakala saya pula mengumpul point hasil pembelian anda! =)

Tiada ulasan: