Halaman

Isnin, Julai 09, 2007

DARI ARKIB ARTIKEL SAYA... VOL 1

assalamualaikum......
ana ada terima email yg menunjukkan gambar kartun yang digembar-gemburkan akhbar yg telah menghina junjungan besar NABI MUHAMMAD SAW.
honestly, ana begitu kecewa dan marah atas tindakan yang tidak bertanggungjawab ini. ia telah menghina seluruh umat islam secara total.

sahabat,
rasulullah saw begitu kasih pada kita. Baginda terlalu menyayangi umatnya hinggakan sebelum baginda menghembuskan nafasnya yang terakhir, baginda menyebut ummati, ummati, ummati....... apakah kita juga begitu? adakah kita sayang dan kasih pada rasul?

apa tindakan kita atas perbuatan kuffar laknatullah yang menghina Rasullullah SAW secara terang-terangan? Sahabat, disebalik kartun tersebut tersembunyi niat jahat kuffar yang mahu melihat reaksi ummat islam seluruhnya!!! apa yang mampu ummat islam buat hasil tindakan berani mereka.

CONTOH :
1. tindakan israel yang mengebom Sheikh Ahmad Yasin satu ketika dulu. Beliau dibom dengan peluru berpandu ketika beliau pulang dari menunaikan solat subuh. APA REAKSI UMMAT ISLAM SELURUHNYA?

kita mengadakan tunjuk perasaan....... 2,3 bulan kemudian, senyap.........
pemimpin hamas seterusnya menjadi mangsa. kanak-kanak palestin terus menjadi mangsa. iraq merana dengan perpecahan kaum, kemusnahan harta benda dan sebagainya.

sahabat, ana menyeru dengan seruan yang satu,
TOLONG BOIKOT KUFFAR!!!!!

mulakan dengan sedikit demi sedikit kerana ana yakin masih ramai yang tidak mampu meninggalkan barangan mereka 100%. mulakan sedikit demi sedikit. tinggalkan barangan mereka. gunakan produk islam yang terdapat di sekeliling kita.

lancarkan jihad kita dengan memboikot barangan mereka.
ingat, Umat Islam selamanya tidak akan lemah..... kita kuat!!
kita ada ALLAH SWT. Kita ada doa sebagai senjata utama.....
pohonlah bantuan pada ALLAH.

moga kasih Rasul membawa kita kepada syafaatnya......

Tiada ulasan: